طبق اعلام رییس سازمان هواپیمایی کشور اصلا این بالگرد ثبت سامانه هوایی نشده بود و خود سازمان هلالاحمر هم چندی پیش عنوان کرده بود که تعدادی از بالگردهایشان زمینگیر شده.
کلانشهر: بالگرد یک بار مینشیند و دوباره بلند میشود...
پنجشنبه چهارم اسفند ...
معاون امداد جمعیت هلالاحمر میگوید: در همه دورهها بسته به تعریف و قانونی که در استفاده از بالگردها وجود دارد، ما از بالگردهایمان برای تمرین استفاده میکردیم. در همه دورهها این طور بوده است؛ هیچ منع قانونی هم وجود ندارد ...